Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 18 Oct 2024 11:44:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/11368 aadressile Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Linnamäe 
tee 6, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Linnamäe tee 6, Harju 
maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Linnamäe tee 6, Harju maakond, Tallinn, 
Lasnamäe linnaosa, Linnamäe tee 6, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe 
linnaosa, Linnamäe tee 6, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, 
Linnamäe tee 6, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Linnamäe tee 6, 
Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Linnamäe tee 6// 8a, Harju 
maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Linnamäe tee 17a, Harju maakond, 
Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Linnamäe tee 17a// 8a, Harju maakond, Tallinn, 
Lasnamäe linnaosa, Linnamäe tee 17a// 8a, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe 
linnaosa, Linnamäe tee 6// Saaremaa puiestee T2, Harju maakond, Tallinn, 
Lasnamäe linnaosa, Linnamäe tee 6, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe 
linnaosa, Linnamäe tee 6, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, 
Linnamäe tee 6 (Tallinna Muhu Lasteaed, Piirdeaed ja väravad, Jalgrataste 
varjualune, Paviljon VA-02, Paviljon VA-03.1, Paviljon VA-03.2, Mänguväljak, 
Soojustorustik, Veetorustik, Kanalisatsioonitorustik, Sademevee 
kanalisatsioonitorustik, Kõnnitee, Tallinna Muhu Lasteaed, Muhu lasteaia 
ronila, Tallinna Muhu Lasteaia mänguväljak) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: -

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27146705>  (menetlus nr: 
451382), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (JUULIA ALIIDE SALULAID) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister